понеділок, 13 вересня 2021 р.

Відкриття тижня фізкультури

       Всім відомо, що найціннішим скарбом для людини є здоров’я, а кращим другом здоров’я був і залишається спорт. Спорт - це життя! 

       А тому в ОКЗ "Орієнтир" однією з головних цілей є підвищення рівня фізичного і психічного стану дитини  до величин, які гарантують стабільне здоров’я і сильний дух. Адже завдяки спорту в характері школярів з’являється місце для спортивної спрямованості. Вчителем фізичної культури та адміністрацією школи розроблений тижневий план проведення заходів, спрямованих на збереження здоров’я школярів.
Розпочався тиждень загальношкільною лінійкою, на якій діти ознайомилися із планом проведення Тижня  спорту, виконували веселі руханки  і закликали всіх бути небайдужими до свого здоров’я та вести здоровий спосіб життя.




Немає коментарів:

Дописати коментар